Ourense

El Concello de Ourense promete ayudas a cada autónomo

Ourense

Crisis del coronavirus

El Concello de Ourense promete ayudas a cada autónomo

 El Concello de Ourense abonará el pago de siete cuotas a los autónomos ourensanos, correspondientes a los meses de junio a diciembre de 2020, ambos incluídos, como medida para mitigar los efectos económicos del estado de alarma. El gobierno local fija "a finais deste mes" la publicación de las bases para acceder a las ayudas, que serían de 2.000 euros por afectado. 

El objetivo de esta medida es  "mitigar os graves prexuízos logo do cesamento da súa actividade", apunta el alcalde de Ourense, Gonzalo Pérez Jácome. "É unha das medidas que pretenden paliar os efectos negativos pola situación de alarma decretada polo virus COVID-19, despois de que se tomase a decisión de destinar 20 millóns de euros das arcas municipais. Queremos asumir un compromiso de responsabilidade e solidariedade cos autónomos, o pequeno comercio e as pemes ourensás", añade el regidor.

Según el Concello de Ourense, estas ayudas son compatibles con cualquier otra propuesta por la administración. Jácome apunta que se pueden hacer extensibles a otras profesiones liberales, "sempre que cumpran os requisitos".

Los solicitantes solamente tendrán que rellenar un formulario cuando se publiquen las bases. El Concello apunta a la burocracia como impedimento para que estén ya listas. "Aínda que queiramos que sexa o máis rápido posible, o procedemento burocrático impide que se poidan facer efectivas as axudas até o mes de xuño", indica.