Garantiza un mayor alivio fiscal
Alfonso Rueda promete “cooperación y estabilidad” a los empresarios de Ourense
COMPRAS
Puig, a galega Sociedad Textil Lonia, compañía que comercializa as marcas Purificación García e CH Carolina Herrera, Tous e a marca de reloxos Festina Lotus son os representantes españois no `top 100` das maiores compañías de luxo no mundo, segundo a última edición do informe `Global Powers of Luxury Goods 2017` elaborado por Deloitte, no que España está presente por cuarto ano consecutivo.
As vendas acumuladas do catro grandes grupos españois supera os 2.802 millóns de euros en 2015. Destaca o crecemento das vendas de Festina Lotus, que alcanza un 14,5%, seguido de Tous (9,9%) e Puig (9,1%), mentres que Sociedad Textil Lonia é a que rexistra unha maior marxe de beneficios, que alcanza o 9,7%.
O sector do luxo a escala mundial atravesa un dos seus mellores momentos, como certifica o feito de que, durante o pasado ano fiscal, as vendas aumentasen un 6,8%, impulsadas polos mercados emerxentes. En total, as 100 maiores compañías alcanzaron unha facturación conxunta de 212.000 millóns de dólares, segundo o informe.
LVMH Moët Hennessy-Louis Vuitton, Compagnie Financiere Richemont e The Estée Lauder Companies consolidan as súas posicións nas primeiras posicións do ranking.
Completan o `top 10` Luxottica Group, Kering, The Swatch Group, L`Oréal Luxe, Ralph Lauren Corporation, Chow Tai Fook Jewellery Group Limited e PVH Corporation.
TURISMO DE COMPRAS
Segundo o estudo, o crecemento do sector do luxo pode atribuírse en gran medida aos consumidores procedentes de economías emerxentes.
En Rusia, China e os Emiratos Árabes (tres dos categorizados como mercados de luxo emerxentes), o 70% dos consumidores aumentaron o seu orzamento destinado a gastos, que contrasta co 53% rexistrado en mercados máis maduros como Xapón ou Estados Unidos.
Ademais, case a metade das compras de luxo realízanse nun contexto viaxeiro, xa sexa nun mercado estranxeiro (31%) ou no aeroporto (16%). Esta proporción aumenta ao 60% entre os consumidores dos mercados emerxentes.
A posibilidade de adquirir produtos a prezos máis alcanzables é un dos principais motivos para a compra de produtos de luxo fóra do mercado nacional (43%), así como o acceso a un catálogo máis amplo (43%).
Contenido patrocinado
También te puede interesar
Garantiza un mayor alivio fiscal
Alfonso Rueda promete “cooperación y estabilidad” a los empresarios de Ourense
IDENTIFICACIÓN POR ADN
El hombre hallado sin vida en As Caldas llevaba 48 horas muerto
SEGURIDADE VIARIA
Xunta e Pereiro de Aguiar melloran a seguridade de varias estradas
Lo último
A varios organismos
Honduras denuncia a Trump por injerencia en sus elecciones
ESTATUAS PROFETAS JEREMÍAS Y EZEQUIEL
Santiago recibe las esculturas del Pórtico de la Gloria tras 70 años fuera de la ciudad
PROGRAMACIÓN NAVIDAD 2025
El centro comercial Ponte Vella arranca su programación navideña con ocio, talleres y visitas mágicas