La Región

La despoblación, sus causas y las soluciones, a debate en Viana

La red revolta reunirá a quince investigadores de la universidad y una poeta en "A galicia baleirada"
La despoblación, sus causas y las soluciones, a debate en Viana

 "E o despoboamento unha causa ou un efecto? Cal é a situación en Galicia? Existen alternativas ou debemos afacernos a esta realidade?", estas son las preguntas que intentará resolver la jornada "A Galicia Baleirada", que REVOLTA (red de grupos de investigación sobre agroecoloxía) desarrollará el 27 de septiembre en el salón de actos de la Casa Consistorial de Viana do Bolo.

La red REVOLTA, que está formada por ocho grupos de investigación, reunirá a 15 investigadores y una poeta para "afondar nunha preocupación social cunhas dimensións transcendentais para o futuro de Galicia", según anunciaron los promotores. 

En la organización está un investigador valdeorrés, Fran Quiroga (técnico de I+D de REVOLTA), quien explicó que la jornada aborda "a diagnose e tamén alternativas, como a transición ecolóxica ou certas propostas innovadoras". También consideró el oriente provincial "unha zona especialmente sensible" e invitó al debate entre investigadores y sociedad, que se desarrollará en la jornada vianesa.

En "A Galicia Baleirada" participarán expertos en Biología, historia ambiental, incendios forestales, desarrollo sostenible, envejecimiento poblacional o política agraria, entre otros.