A telefonía e as compras online, líderes en 2024 en reclamacións en Verín

OFICINA DE INFORMACIÓ AO CONSUMIDOR

A Oficina Municipal de Información ao Consumidor (OMIC) de Verín presentou o seu balance de 2024, no que as telecomunicacións e o comercio electrónico seguen a ser os sectores que xeran máis reclamacións

Un usuario, Oficina Municipal de Información ao Consumidor (OMIC) de Verín.
Un usuario, Oficina Municipal de Información ao Consumidor (OMIC) de Verín.

Entre reclamacións, consultas e mediacións por parte da veciñanza, os sectores da telefonía e das compras online concentran un total de 362 e de 167 casos rexistrados, respectivamente.

Os motivos no caso da telefonía fixa, móbil e internet son o incumprimento de ofertas prometidas verbalmente, a falta de envío do contrato coas condicións pactadas, facturacións incorrectas, cargos inxustificados e deficiencias no servizo.

Na compra online, os veciños denunciaron non recibir o produto, falta de stock sen devolución do diñeiro ou cobros indebidos por devolucións tralo desistimento, atrasos na devolución do importe ou desaparición do vendedor.

O terceiro sector con máis reclamacións foi o eléctrico, con 55 casos, principalmente por problemas de facturación, cambios non autorizados da comercializadora e cobros indebidos de servizos de mantemento.

Ademais, rexistráronse queixas en sectores como seguros, banca, mensaxería, liñas aéreas e reparación de vehículos, cun total de 48 reclamacións.

En moitos casos, non foi posible formalizar unha reclamación debido á falta de información sobre a empresa na páxina web, especialmente cando se trata de comercios fóra da UE. Fronte a estes problemas, a OMIC subliña a seguridade que ofrece o comercio local, onde as reclamacións son mínimas.

Estafas mediante SMS

Outro dos problemas detectados foi a proliferación de mensaxes SMS fraudulentos, nos que se suplanta a identidade de organismos oficiais como Correos ou a Axencia Tributaria.

Contenido patrocinado

stats