Alarma en O Barco al fallar una incubadora

EMBARAZADAS DERIVADAS

Una embarazada fue derivada a Ourense para el parto y el Sergas afirma que ya está operativa pero que será revisada

Hospital de Valdeorras
Hospital de Valdeorras

El traslado a Ourense de una embarazada para el parto hizo saltar las alarmas en el colectivo de familias de Valdeorras. Fueron varias las mujeres que mostraron su preocupación ante el citado traslado, pero también por temor a que los servicios sanitarios del Sergas no pudiesen garantizar la seguridad de los recién nacidos que pudesen precisar el traslado para recibir atención neonatal especializada o lactantes “que poidan necesitar un trslado urxente por unha doenza grave, ao non dispoñer actualmente do equipo necesario para garantir o seu transporte seguro”.

Desde el Servizo Galego de Saúde (Sergas) confirmaron el traslado de la mujer. Fuentes de este servicio sanitario afirmaron que “para garantir a máxima seguridade e protección dos bebés e das nais, esta pasada noite decidiuse trasladar a unha paciente á unidade de partos do Hospital Universitario de Ourense, onde o proceso puido desenvolverse con total seguridade e normalidade”.

A última hora de ayer, desde el Sergas aseguraban que “incubadora destinada aos traslados da unidade de partos do Hospital Pública de Valdeorras atópase operativa nestes momentos”, añadiendo que, en los últimos días, el aparato “emitiu un aviso de erro nunha das súas pezas, sendo revisada e reparada polos técnicos do servizo de electromedicina da nosa área”.

En las próximas horas, técnicos especializados de la empresa responsable de la incubadora se desplazarán hasta el centro hospitalario de la villa barquense con el propósito de evaluar y “reparar definitivametne a incidencia, de xeito que o equipo poida seguir empregándose con normalidade e todas as garantías que require un posible traslado dun recentemente nado no caso de ser necesario”.

Contenido patrocinado

stats