POESÍA E NATUREZA
A Insua dos Poetas, no Carballiño, recibe a primavera
FIERA DEL FOLPO
El Concello do Carballiño promociona la calidad de su gastronomía en la Fiera del Folpo de la villa italiana hermana de Noventa Padovana, a la que se le dedicó la Festa do Pulpo de este 2025. Una pequeña delegación carballiñesa, liderada por el concejal de Turismo, Manuel Dacal, se desplazó hasta la localidad para participar en la multitudinaria celebración, que congrega a cerca de 100.000 personas en los seis días de fiesta. “O obxectivo desta visita era dobre: dar a coñer o plato que máis indentifica ao Carballiño e a Galicia, ao tempo que dar a conocer a nosa vila como posible destino turístico para os miles de italianos que visitan cada ano España”, explicó Dacal.
Con el edil también viajó Letizia, de la Pulpería Fuchela, quien contó con un puesto propio en el evento para cocinar y vender pulpo. “Todo o mundo desfrutou moito do noso prato, é moi distinto ao deles, tanto no tamaño como na forma de cociñalo e aderezalo”, apuntó Manuel Dacal.
La intención es repetir esta experiencia de intercambio gastronómico en las próximas ediciones de la Feira do Pulpo y de la Fiera del Folpo. “Esta foi unha primeira toma de contacto moi satisfactoria, aínda que xa pedimos que se mellorase a localización do posto da pulpeira no futuro. Ela marcha encantada e disposta a repetir, e eles tamén queren vir ao Carballiño para promocionar o seu pulpo”, explicó Dacal.
Contenido patrocinado
También te puede interesar
POESÍA E NATUREZA
A Insua dos Poetas, no Carballiño, recibe a primavera
URBANISMO LOCAL
La comarca de Carballiño perfila su estrategia cara al futuro
"DIFAMACIÓN E DESPREZO"
Sofía García deja el BNG por discrepancias con el Consello local de O Carballiño
Lo último
ARRANCA LA TEMPORADA
Iván Ares lidera La Nucía con varios pilotos muy igualados
VIOLENCIA VICARIA BAJO IVESTIGACIÓN
Un hombre mata a su hija de tres años en Torrevieja en un caso que se investiga como violencia vicaria
CAMBIOS EN LA MOVILIDAD
Cortes de tráfico en Ourense por la Fiesta de San Lázaro y las madamitas