UNA IMPRENTA Y UN PERIÓDICO
Un escaparate que es historia
La Asociación de Colleiteiros do Ribeiro confía en que la figura del “artesán da casa”, que contempla la recién aprobada Lei de Calidade Alimentaria, les otorgue un mayor protagonismo em su apuesta por la diferenciación de los vinos a la hora de colocarlos en el mercado. Desde la entidad, consideran que el perfil del “colleiteiro” se ajusta al del artesano que pretende potenciar y proteger la Administración autonómica y, por ese motivo, esperan tener presencia en la Mesa de Calidade Alimentaria Diferenciada en donde exponer sus ideas y objetivos.
El nuevo presidente, Alberto Úbeda, y el vicepresidente, Antonio Míguez, declaran que “o establecemento de produción artesanal beneficianos”, teniendo en cuenta además que la ley se refiere a figuras amparadas bajo una denominación de origen, como es el caso de los “colleiteiros”.
Señalan que la “lei pretende adaptarse á lexislación europea que busca potenciar a calidade dos productos, a súa salubridade e unha produción respetuosa co medio ambiente, co fin de cumprir coa Carta Verde. Os consellos reguladores reciben máis poder e queda en mans do sector adegueiro o control dos consellos. Tamén se convida aos consellos reguladores que potencien a produción sostible entre os seus socios”.
Así, entre los objetivos que persiguen está la defensa de la “recuperación dos viñedos históricos e a súa clasificación, ademais do fomento e apoio a pequenos proxectos de alto valor engadido que fixen a súa actividade e vivan nas nosas aldeas”, matizando que en otras zonas de Europa, España y Portugal, “zonas vitivinícolas cuxo prestixio internacional subiu nos derradeiros 10 anos tiveron como base a clasificación dos viñedos e a recuperación da paisaxe como selo de calidade”. La diferenciación de los viñedos históricos implica que se tenga en cuenta la procedencia y características específicas de los vinos, “algo que sería positivo para todos, non só para os colleiteiros”.
“A clasificación do viñedo posicionaría ao Ribeiro como unha das grandes zonas reguladas que persigue a máxima calidade e produce grandes viños de viñedos históricos”, matizan.
Los “colleiteiros” y la Asociación Galega de Viticultura Artesanal afirman que a partir de la nueva Lei de Calidade Alimentaria fomentarán la “elaboración de viños basados nas particularidades históricas e tradicionais do noso territorio. Lonxe da moda establecida hai máis de 20 anos sobre unha soa variedade, os viños do Ribeiro sempre foron coñecidos por ser plurivarietales”. En ese sentido, consideran que “a campaña na que se da a coñecer unha soa varieade como base da promoción, está errada, pois supedítase o territorio a unha soa variedade”. Añaden, que contra ese tipo de promoción, “defendemos o coñecemento do territorio como espazo de viños de gran calidade. Este tipo de promoción é o que fan os máis famosos territorios vitivinícolas do mundo: Borgoña, Burdeos, Toscana, Douro portugués, La Rioja, Priorat, etc”, matizan Alberto Úbeda y Antonio Míguez. Asimismo, desde la asociación, consideran que la nueva ley facilita el desarrollo de sus objetivos, “que estas ideas, buenas para el territorio, se puedan llevar a cabo”; también están a la espera en estos momentos del desarrollo de los reglamentos de este nuevo marco normativo que regula la calidad de los productos agroalimentarios en Galicia.
Contenido patrocinado
También te puede interesar
UNA IMPRENTA Y UN PERIÓDICO
Un escaparate que es historia
DENOMINACIÓN DE ORIGEN
O Ribeiro reactivará viñedos para aumentar su producción
PROYECCIÓN INTERNACIONAL
El Instituto Cervantes dará un impulso al legado sefardí en Ribadavia
Lo último
EL GORDO ESTÁ EN EL BOMBO
¿Con qué números han tocado los premios gordos de la lotería de Navidad? Descubre los más repetidos
TERCERA VICTORIA CONSECUTIVA
El Arenteiro es otro equipo y derrota a Osasuna Promesas (2-0)