El PP de Ourense pide “un mellor estudo” de dos modificaciones crediticias

AYUNTAMIENTO DE OURENSE

Jácome negó en comisión de pleno que los casi 30 millones de euros que desea desbloquear se voten por separado

Pleno ordinario del Concello de Ourense, ayer.
Pleno ordinario del Concello de Ourense, ayer. | Xesús Fariñas

El Partido Popular de Ourense no garantiza el apoyo a dos modificaciones de crédito que rondan los 25 y 3 millones de euros, respectivamente, después de que la administración Jácome se haya negado a retirarlas “para un mellor estudo”, tal y como le pedían los populares, que abogan por un debate separado de cada una de las partidas, y una votación posterior.

Non é normal que se xunten nun mesmo expediente de modificación de crédito cuestións tan distintas

Por lo tanto, esta nueva modificación de las cuentas, que supondrá alterar los presupuestos aprobados el pasado mes de julio, irán la próxima semana a un pleno extraordinario sin contar con el respaldo de al menos uno de los grupos de la oposición. Según indicó la portavoz popular, Ana Méndez, “Non é normal que se xunten nun mesmo expediente de modificación de crédito cuestións tan distintas como convenios sociais, rehabilitación de vivendas de emerxencia, sentenzas xudiciais ou melloras en edificios municipais, xunto con cartos para festas ou proxectos urbanísticos”. Para los populares, “o mínimo é que cada materia se ditamine independentemente”.

Incongruecia

Según indicaron también desde el PP, el alcalde se habría negado durante la comisión de pleno a atender esta petición, algo que, según recuerda Ana Méndez, hacía “cando estaba na oposición. Sempre solicitaba que os expedientes que se debateran, ditaminaran e votaran segregados por áreas e se non votaba en contra”.

Una actitud que llevaba a Méndez a concluir que “o que antes criticaba con vehemencia agora é o que aplica como forma habitual de gobernar, demostrando unha vez máis a súa incoherencia”.

Sin rumbo

También desde las filas socialistas se ha criticado esta maniobra de Jácome. La edil María Fernández indicaba que “o goberno plantexa estas modificación en outubro, porque é o último trimestre do ano, e así poden incorporarse para o ano que ven”, una forma de proceder que para Fernández “son un síntoma da ausencia de planificación, de prioridades e de responsabilidade”.

Lamentaba, asimismo, la edil socialista, que este proceder “sen rumbo” recaerá “sobre os veciños, quenes serán quenes o paguen”.

Contenido patrocinado

stats