La Subdelegación ve riesgo y apunta al Concello para desactivar el bloqueo: "O Goberno está comprometido co sector"

TRACTORADA EN OURENSE

La Subdelegación del Gobierno en Ourense ha compartido una nota de prensa a raíz del bloqueo del edificio por parte de agricultores y ganaderos en la que asegura estar trabajando con normalidad y apunta al Concello para solucionar la situación

Tractores este miércoles a las puertas de la Subdelegación del Gobierno en Ourense
Tractores este miércoles a las puertas de la Subdelegación del Gobierno en Ourense | Xesús Fariñas

La Subdelegación del Gobierno en Ourense ha compartido una nota de prensa a raíz del bloqueo del edificio por parte de agricultores y ganaderos en la que asegura estar trabajando con normalidad y que se está llamando a la gente que tenía cita previa para hoy para citarla en otra fecha.

"A Subdelegación do Goberno en Ourense permanece pechada ao público este mércores porque os manifestantes impiden físicamente o acceso e entendemos que hai un risco para a cidadanía", afirman y recuerdan que la Policía Nacional se encuentra trabajando en el desbloqueo de la entrada mediante el diálogo.

Recriminan que la concentración estaba "comunicada só para o día 29 de decembro" y pasan al Concello la responsabilidad de regular el tráfico y sancionar a los "vehículos que están a causar perturbacións na cidade".

En la nota de prensa quisieron recordar tres puntos. En primer lugar que Eladio Santos, subdelegado del Gobierno, "recibiu á asociación convocante o primeiro día, recolleu as súas demandas e comprometeuse a citalos con representantes do Ministerio de Agricultura, Pesca e Alimentación esta mesma semana".

Aseguran que el Gobierno de España está "comprometido co sector" y que el ministro está negociando la PAC en Europa, ya que "aínda hai dous anos de marxe para cambiar o borrador, pois a reforma non entra en vigor antes do 2028".

Reafirman la postura del central respecto a la cadena alimentaria, "en contra de que se vendan os produtos por debaixo do seu custe", razón por la que, explican, se reformó la Ley de la Cadena Alimentaria, que "contempla sancións" y apuntan a la Xunta de Galicia: "a competencia para a súa aplicación é do Goberno galego".

La conselleira de Medio Ambiente, Ángeles Vázquez, adelanta una reunión con la plataforma Asociación del Sector Primario de Galicia

Ángeles Vázquez, conselleira de Medio Rural, en reunión con el portavoz de la plataforma convocante Miguel Gómez y Manuel Pardo, delegado territorial de la Xunta en Ourense.
Ángeles Vázquez, conselleira de Medio Rural, en reunión con el portavoz de la plataforma convocante Miguel Gómez y Manuel Pardo, delegado territorial de la Xunta en Ourense.

La conselleira de Medio Ambiente, Ángeles Vázquez Mejuto, ha adelantado una reunión con la plataforma Asociación del Sector Primario de Galicia, en una fecha aún por determinar.

"Galicia sempre optou polo produto de excelencia, que ten uns controis moi exhaustivos e o que temos que pedir a Europa é que o mesmo que se lle esixe aos nosos gandeiros, ten que ser o mesmo que se lle esixa aos demais", reivindicaba la conselleira esta mañana en reunión con el portavoz de la plataforma convocante Miguel Gómez y Manuel Pardo, delegado territorial de la Xunta en Ourense.

"Están nunha posición de debilidade e non o podemos permitir, se non temos gandeiros nin agricultores non sería Galicia nin España", aseguraba Vázquez antes del acto en la Sala Valente. Reafirmó el apoyo de la Xunta a la causa y defendió que "é perfectamente compatible o desenvolvemento da economía e da parte agraria co eido medio ambiental".

"Non lle podemos poñer trabas dende as oficinas sen pesar na terra e sen falar con eles, e o que non podemos facer e facilitarlle ao resto do mundo que poidan entrar produtos sen control e que aquí o sigamos facendo dun xeito exhaustivo", terminaba la conselleira.

Contenido patrocinado

stats