DENOMINACIÓN DE ORIGEN RIBEIRO
San Amaro presumió de vino en una fiesta pasada por agua
"UN SUEÑO" DE PROYECTO
La escuela de equitación de San Amaro estrena un nuevo picadero cubierto y diez cuadras, culminando así un proyecto que nacía como un sueño, para recuperar el antiguo campo de fútbol y convertirlo en un espacio dedicado a la equitación y la equinoterapia que dinamizase el municipio y lo convirtiese en referente de la equitación.Se cumplen tres años desde que surgió aquella idea, y a día de hoy la escuela de hípica y equinoterapia ya cuenta con sus nuevas instalaciones completas, que incluyen vestuarios, aseos, gradas, un aula de formación, un guadarnés, almacén y ducha para los animales, además de la zona cubierta que permite desarrollar la actividad en época de lluvias.
“Hai tres anos comezamos a darlle voltas a como aproveitar un espazo a que eu e toda a veciñanza lle temos un cariño especial como é o campo de fútbol. As instalacións quedaron en desuso cando desapareceu o clube e houbo actos vandálicos e roubos, estaba cheo de maleza e daba moita pena ter este espazo e non aproveitalo”, explica el alcalde, Fernando Rodríguez Redondo.
“Eu coñecía a unha das persoas que leva a escola e propúxenlle a idea. Dende o Concello comezamos coa limpeza e desbroce, recuperación dos antigos vestiarios, intalación de portas e luz para poder comezar. Logo presentamos un proxecto de dinamización social, cultural e económica, que tocou a fibra das administracións”. Así nacía un proyecto que suma una inversión de 450.000 euros, financiada por las consellerías de Medio Rural y de Política Social e Igualdade y contando además con el apoyo de la Diputación Provincial.
“Hoxe en día a obra está rematada e estamos satisfeitos vendo como se recuperou este espazo, se lle deu vida, e ademais temos cada vez mais éxito de participación”, señala el regidor. “O que comezou sendo un pequeno soño para poñer a San Amaro no mapa da equitación, estámolo a conseguir coa escola de equitación e coa ruta cabalar que promovemos cada ano”.
La escuela de hípica está gestionada por un club deportivo sin ánimo de lucro, con Marta Rodríguez, Sonia Bouza y Manuel Cid al frente. Entre los meses de septiembre y junio, el centro cuenta con cerca de 40 alumnos de equitación y entre 40 y 50 en equinoterapia, en la que participan niños y adultos con diversidad funcional, procedentes de distintos puntos de Galicia.
“Que calquera neno da provincia poida mellorar a súa calidade de vida grazas a este proxecto nun pobo do rural como San Amaro éncheme de orgullo”, señala el regidor, quien subraya que además esta iniciativa contribuye a mellorar a economía local e a calidade de vida dos veciños, e por suposto de los participantes.
Contenido patrocinado
También te puede interesar
DENOMINACIÓN DE ORIGEN RIBEIRO
San Amaro presumió de vino en una fiesta pasada por agua
PATRIMONIO CULTURAL
San Cibrao de Lás é xa Ben de Interese Cultural
Lo último