Babygirl

A directora e actriz holandesa Halina Rejin acaba de chegar á gran pantalla con Babygirl, unha película coa cal segue explorando a sexualidade feminina

Publicado: 24 ene 2025 - 00:01 Actualizado: 24 ene 2025 - 08:22

A directora e actriz holandesa Halina Rejin acaba de chegar á gran pantalla con Babygirl, unha película coa cal segue explorando a sexualidade feminina, un dos temas que xa se está convertendo nunha das súas obsesións desde Instinto (2019).

Nicole Kidman interpreta a Romy, unha alta executiva dunha empresa dedicada á robótica e a IA que inicia unha ardente aventura de sexo cun bolseiro (Harry Dickinson) ás costas do seu marido Jacob (Antonio Banderas). Romy acabará invertindo o seu tradicional rol no traballo, pasando de ser quen dá as ordes para gozar sendo sometida na cama. Esta relación extramatrimonial permitiralle atopar un camiño diferente, mais auténtico, acorde aos seus reais desexos sexuais.

Rejin intenta reactualizar o thriller erótico dos anos oitenta e noventa, un xénero que nos últimos tempos volveu con prepotencia con películas como Emmanuelle de Audrey Diwan, La maison de Anissa Bonnefont ou Sangre en los labios de Rose Glass, a maioría delas dirixidas por mulleres. Estas películas non son simplemente historias de exploración sexual, infidelidade ou fantasías, e reflexionan sobre o abuso de poder, a masculinidade tóxica e o consentimento. O papel das femmes fatales dos anos 80 e 90 que protagonizaron longametraxes como Atracción Fatal (1987) ou Acoso sexual (1994) sempre eran figuras hipersexualizadas e perigosas. A liberdade sexual da muller e o seu consecuente desfrute tiña que ser invariablemente acompañado de algún trazo psicópata, como no caso do célebre personaxe interpretado por Sharon Stone en Instinto Básico (1992) de Paul Verhoeven. E o feito que a muller actuase fora dun sistema tradicional acababa, na maioría dos casos, en traxedia. Non é o caso de Babygirl, onde a actuación da protagonista ao límite do socialmente consentido, acaba sendo positivo non só para ela, tamén pola súa relación matrimonial. Rejin intenta reverter os canons tradicionais do thriller erótico, desde unha perspectiva feminina. Tampouco Babygirl é un filme sobre o BDSM, aínda que aborda o tema do consentimento e das fantasías sexuais de dominación. Outro aspecto novedoso do filme é o intento de instaurar un diálogo interxeneracional, aínda que o fai por teses, e a pouca química que transmite a parella Kidman-Dickinson non axuda en transcender estas reflexións nunha historia realmente cativadora.

Neste proceso de autodeterminación e autocoñecemento da protagonista e dos personaxes que a rodean – que nalgunha escena, hai que recoñecelo, roza a comicidade - o que máis emerxe é unha profunda ignorancia en temas sexuais por parte de todo o mundo. A esta hai que engadir unha preocupante falta de comunicación...

Babygirl é un filme imperfecto pero non chega a ser unha “peli de domingo pola tarde”. Ten pretensión autorais non del todo cumpridas. Igualmente representa un paso importante cara a unha perspectiva máis feminina do cinema erótico estimulando novas reflexións sobre o consentimento e os roles en temas sexuais.

“The Brutalist” y “La fiebre de los ricos”, principales estrenos

“The Brutalist” llega este este fin de semana a los cines tras su éxito en Los Globos de Oro y con firmes aspiraciones en los Oscar. En la cartelera estará también la película francesa “El maestro de esgrima” y las cintas españolas “Miocardio” y “La fiebre de los ricos”.

Brady Corbet dirige “The Brutalist”, la cinta narra la historia ficticia, ambientada en los años 50, de un arquitecto húngaro y judío formado en la Bauhaus que se exilia en Estados Unidos después de la Segunda Guerra Mundial. Felicity Jones, Guy Pearce, Joe Alwyn, Raffey Cassidy, Isaach De Bankolé, Jonathan Hyde, Emma Laird, Stacy Martin y Alessandro Nivola completan el reparto.

“La fiebre de los ricos” es la nueva producción de Galder Gaztelu-Urrutia en la que, como ya hizo en “El Hoyo”, con un tono crudo e irónico, vuelve a enfrentar al creciente debate sobre las grandes diferencias sociales y de clases. En la película, un virus mortal empieza a infectar a las personas más ricas del mundo justo cuando Laura está en su etapa profesional más exitosa y en ascenso. El virus solo parece afectar al principio a los multimillonarios, pero pronto se expande hasta abarcar riquezas más modestas, lo cual obliga a todo el mundo a deshacerse de sus fortunas.

Contenido patrocinado

stats